Kızım çok güleç bir bebek bir kafeye gidelim hatta yolda yürüyelim arkamızda kalana önümüzde gidene gel gel yapıyor gülüyor onları izliyor onlara yapmadığı sevimlilik yok. Annemin arkadaşlarımın babasının arkadaşlarının yanına gidelim hemen onların kucağına gitmek için sürekli onları izler onlara gidince de bizi pek aramaz arada bir bakar bana yerimde miyim diye ama bana gelmek istemiyor. Özellikle karşı cinsten birinin babasının arkadaşlarının kucağındayken çağırsam da gelmek için atılımda bulunmuyor. Ben yokken oyun oynar başkasıyla gayet akıllı durur. Anlayacağınız beni aramaz yani. Ben odadan çıkınca bazen ıh ıh eder geleyim geri içeri hemen susar. Ama ilgisi bende değil genel olarak anlayacağınız. Napayım ben nasıl bağ kuracağım? Emzirirken gözlerini doğdu doğalı asla benden ayırmaz ben de ondan göz temasımı kesmem ama olmadı demek kş