Miracs Dnzdnz Ben kullandım evlenmeden önce de kullanmıştım ben yan etki görmedim kan değerleri de hızlı yükseliyor
tgba17 Koala_1 evet anladım yani tedavi icin mi kullandınız demir eksikligi varmiydi yukselttimi kanını kimisi yükseltmiyor falan diyorda
burcu1234 Dnzdnz kızıma bestiron kullanıyorum ama hamileliğimden beri kendim ferra sanol kullanıyorum. Sıkıntı yaşamadım
burcu1234 Rumeysa34 Bestiron damla.. yalnız ben ferra sanolu tablet kendime kullanıyorum. Değerşerinde sıkıntı yok çok şükür
Tiredmomy Dnzdnz ben kullanıyorum 4. Ayından beri bir sıkıntısı olmadı çok şükür dişleri de çıkmadı henüz bir sararma yok o yüzden
Rumeysa34 aysenub20 canım kullanmadım sadece 4 defa verdim dişleri kararmaya başladı elbette sağlığından önemli değil ama değiştim kan ilacını şuan elhamdulillah iyi
AnneBebek1 Rumeysa34 Hangi ilacı kullanıyorsunuz bizim demir eksikliğimiz vae ferronsanol b kullanıyoruz 1 sise bitti 2.ci şişeye geçtik bitince başka kan ilacı almak istiyorum bizimde dişte leke oluşmaya başladı o yüzden değiştirmek istiyorum
Rumeysa34 aysenub20 sidefer canım yemekle de verilebiliyor çok iyi çokta memnunum kan derğerleri şükür düzene bindi
Paramedikelif Rumeysa34 merhabalar bizim kan değeri çok düşük çıktı 7. Dr Ferro yazdı ama ben kullanmak istemiyorum elimde sidefer var çabuk yuksetltti mı sidefer sizi
Rumeysa34 Paramedikelif ah canım ferro daha çabuk yükseltiyor ferronun 1 ayda yükselltiğini sidefer 3 ay da tamamlıyor eğer bebeğin alıyorsa kesinlikle ferro sanol b yi vermelisin 🎈