Kızlar bebeğim 3 hafta sonra yaşına girecek 10 aylıkken her şey çok güzeldi ama şu son birkaç gündür berbat 😞 sürekli uyanıyo mama içmeden yatmıyo uyuması saatler alıyo ona rağmen 5 buçuk 6da ayakta gündüz uykuları da eskisi gibi düzenli değil gün içinde yedirsem de kalkıyo yedirmesem de ne yapacağımı bilmiyorum artık çok yoruldum 😞 resmen yenidoğan dönemi gibiyiz şu an 3 saatte bir ayaktayız