eserekli_kiz11 9793selaam ebru atas aslan var cok iyi Bi doktor daha once ozel sagliktaydi ordayken gidiyodm snra devletr gecti yine gotrdn ve devlette aksam nobetede kaliyor 3 4 kerede oyle götürdüm
Cylnmiray 9793selaam Esin Nuray özhan (ozel sağlık hastanesindeyken hep ona gidiyorduk sagolsun cok ilgileniyordu ) çoktandır şükür hastane islerimiz olmadı. Bi deneyin derim 🥰
9793selaam cevizlikek22 çoğu doktor iyi mi yani kuzum ben genelde devlette götürüyorum servegazi yer olarak ters düşüyor diye oraya gidiyorz
cevizlikek22 9793selaam ben memnun kaldım birkaç kez gittim hepsi de iyi geçti ama dediğim gibi ismen bilmiyorum bekleme alanında çocuklar için küçük bir oyun alanı da var bir değerlendirin Derim
9793selaam cevizlikek22 tamam canım gideyim bı çok saol. Benim kızın gözü sulanıyor ara ara kziariklok yok ama göz yaşı gibi akıyor bı geçiyor gibi oluyor bı oliyoe da bide arada kulağını elliyor onu sorcaktim. En yakın zamanda goturcem .
eserekli_kiz11 9793selaam evet e nabizdan randevu baktığında saatlerini görürsün ebru hoca gbi baska doktorlarsa sirayla aksam randevusuna kaliyor