basak1336 annelendik Bizimde oluyor canım arada sırada bebeğim 2.5 aylık. Korkulacak bir şey yok. Hızlı hızlı emmiştir büyük ihtimalle
yadszzz Benim bebeğim 6. Ayına kadar kustu doktoru 6. Aydan sonra kesilecek endişelenmeyin dedi gerçekten öyle oldu