Balbebekimm inanırım bunu yaşamayan anne yoktur heralde bende kendimi beşik sallar gibi ellemi sallarken buluyorum sanırım anneliğin tek zor yanı uykusuzluk
O uyurken gündüz uyuyayım diyorum çat kapı kaynanam geliyor açmazsam bide zile basıyor inat eder gibi yanında görümcemin 11 yaşında kızıyla neymiş okula gitmeden 5 dk sevsinmiş allahım yarabbim ya çıldıracağım