masalbebek24
Beğenip beğenmeme arasında kaldım bazı yerleri gereksiz uzatılmış sanki işte mesela nazım abi dedklerinin gömülme sırasındaki eşinin verdiği tepkiler bunların ikna etme çabası saçma geldi birde sizcede çok yavaş ilerlemiyor mu ya x1,25 1,5 da hızlandırılılmış izledim ona rağmen normal izliyor gibiydim