Zor bi durum. Çaresizlik. Ama süt vermeyin. Doktorunuza sorun. Sadece tek bir doktora da dayalı kalmayın. Bu önemli bir mevzu. Daha çok küçük annesi. Burda bişey olmadı diyenlere bakmayın. Herkezin midesi hazımsızlığı farklıdır. Sizin bebeğiniz hazmedemez onun ki hazmeder. Size yan etkisi olur. Süt sanıldığı kadar masum değilmiş. Şimdiki inekler doğal beslenmiyorlar. Muhakkak fermente olmalı süt. Ya kefir ya yoğurt şeklinde tüketilmeli. Bence siz etraflıca araştırın. Kafanızı bulandırmayalım biz. Umarım bi çözüm bulabilirsiniz.