incibetul Kızlar meme reddini nasıl yendiniz danışmanlık almaya eşim izin vermiyor mama veriyorum onu da iştahlı yemiyor çok mutsuzum
letubra incibetul beeeeeğğnn😄😄 4. Aya girerken başladı hormonlar işte her önüne gelen bişey dedi bende dinledim. Öama ver mama ver herkes mama veriyo verdim bende ben mama verdikçe sütüm azaldı meme reddi hepten zıvanadan çıktı. En son inat ettim 5 gün pilates topunun üstünde sabırla zıpladım memeyi vermeye çalıştıö hiç mama vermedim. Aç kaldı inat etti 2kere çekip bıraktı derken 5.gün kucağıma alır almax memeye yapıştı. Kafanı boşalt rahatla senin stresinle hepten geriliyor bebek. Biberonu köşeye kaldır. Açlıktan ölmez merak etme. Pilates topunu burds ds çok yazdılar meme reddinde en etkilisi o. Zıpla pışpışla sabret 3. Gün 5. Gün mutlaka alacak
crybaby incibetul ben çok denedim almadı silikon uçla tutturdum en son. Sonra alıştı çenesi kuvvetlendi silikonu da kendi istemedi normal emmeye başlamıştı 1.5 aylık falandı çok mücadele ettim
meryemceee incibetul bende aynı durumdayım bebeğim 40 gunluk başta çok güzel tutmuştu sütüm de vardı emiyordu ama kaynanam senin sütun yetmiyor aç kalıyor mama ver mama ver diye diye zorla mama verdirdi o zamandan beri emmek istemiyor ağzına alsa bile kavga ediyor boğulacak gibi oluyor sonra bırakıyor sütüm de gerçekten azalmaya başladı hissediyorum stres yapmak istemiyorum ama insanın elinde değil ne yapacağımı bilemiyorum Allah yardımcımız olsun pes etmeyelim
aryabebek473_ Asla pes etme ben evin heryerinde emzirdim müzik açtım dans ede ede verdim . Eşim alkış çalıyordu bazen öyle ediyordu her şekle girdik yani aslında ilgileri başka yerde olduğu için yapıyorlar kaç atlık şuan
incibetul aryabebek473_ yeni 4 aylık oldu asla almıyor bağırıyor sürekli ağlıyor zorlamıyorum tamamen bitirmesin diye ama sütüm de çok azaldı of
bakkalemzigi incibetul tam 4. Ayda bizde yaşamıştık iki haftaya yakın uyku arası uyku öncesi içiyordu pes etmedim tuttu sonra bu süreçte annemlerdeydim başka işle uğraşmadım o benim şansım oldu ama zor bir süreç dışarı çıkamıyordum
uykusuzanne993_ incibetul bende aynı sorunu yaşıyorum şu anda bazen kendi sütümü sağıp veriyorum bazen mamayla destekliyorum kilo alımı da yavaşladı doktora da gittim her şeyi denedim ama hala zorlanıyoruz sadece geceleri acıkır emer gündüzleri işkence gibi geçiyor
aryabebek473_ Ben zorladım poposunu pış pışladım neler neler yaptım stres yapma sütün azalmasın bizde 4. Aydayız
eminemaalin Fatmat benim bebeğim de emmiyor. Sagip veriyordum. Onu da yapmak bana zorluk geldi. Her yolu denedim gene deniyorum. Sagmayi bıraktığım için bir haftadır sütüm kesilmek üzere. 53 günlük bebeğim doğduğu günden beri doğru düzgün emmedi. Ücretli yere de gittim. Herkes aynı şeyi diyor pes etme. Almıyor memeye gelince bağırıyor katılma nöbeti geçiriyor üzülüyorum bırakıyorum almak istemiyor.
letubra eminemaalin el kadar bebek çok ağlarsa biberon vereceğini biliyor 😄 lütfen sabredin pilates topu alın üstünde zıplayaral emzirin olsa olsa bir hafta zorlanırsınız. Nolur deneyin ama biberon vermeyin ağlayınca uyurken verin yada haberi olmasın. Bebeğin salyası memeye değince bile süt üretiyormuş. Emzirdikçe artacak sütünüz
Biranne- Biz Yendik Elhamdülillah 2 aylıkken başladı 4 aylıkken Bitti Emzik Biberon kullanımına Vardı Şuan 21 aylık Hala emiyor pes etmedim hiç yardımcı olmak isterim sizede😊
Bebekbebek1 Biranne- bende yardımınızı almak isterim, mama verdiğim için biberona bağlı bizimki de, sütümü sağmaya başladım az çıkıyor ama yine de sütümü veriyorum. 3 aylık kızım. Memeye gelince çıldırıyor resmen
Cerenncee Biranne- benim meme ucum dümdüz. İlk bebeğim sadece 2.5 ay anne sütü alabildi çok uzun hikaye.. silikon uçla tuttu sadece. Sizce 2.bebeğimde sütüm gelene kadar ve bebeğim memeyi tutana kadar kaşıkla mı vereyim? O da çooook zor oluyor. Hiç biberon vermeyeyim mi? Bir de silikon uçla direk emzirmeye başlasam nolur bu kez
eminemaalin letubra o kadar zor süreçlerden geçtim ki hamileligimde doğumda doğumdan sonrasında bebeğim yogunbakkmda kaldı 3 Seger seker dusuklugunden acillkk olduk. Şekeri düşüyor sürekli ac bırakamıyorum uzamış sarıligimiz vardı mecburum mecburdum vermeye. Şimdi gene yatisimiz yapıldı şekerimiz düştüğü için. Memeyi almıyor bir süre direnip sonra yorulup yaatiyor. Keşke emseydi. Arada dediğiniz gibi ağzına koyuyorum sür gitmesin diye. İlk eve geldiğinde emmese bile bebeğe bakıp agladigimda sütüm akıyordu hep boşa gitti emmedi bir türlü 😢
letubra eminemaalin bu gibi durumlarda gerçekten yapacak birşey olmuyor. Sağlıklı olsunlarda ne olursa olsun vakit geçip gidecek büyğyecekler geriye bakıp yaşadığımız üzüntüleri hatırlamayalım. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz inşallah
uykusuzanne993_ bakkalemzigi sütünüz kesilmesin diye ne yaptınız benim sütüm çok azaldı sağııyorum ama en fazla 60 cc çıktı şu ana kadar bebeğim 4 aylık
Biranne- uykusuzanne993_ Çok Sütüm Yoktu Sagım yaparak İlerledim Emziremedigim günlerde Sütüm hiç azalmadı Emmeye Başladığı zaman sağım yapmayı bıraktım Sonra Farkettimki sütüm çoğaldı
blairwaldorf 5 aylık oldu bebeğim hâlâ sağıyorum gücüm yeterse 1 yaşına kadar böyle devam başta tutmayan bebek sonra tutmuyor
Annesininguzusu Biranne- bebeğim 3ay 16 günlük emzirme pozisyonuna gelinde çok ağlıyor uykusunda emzirebiliyorum sadece 2.ayından beri memw reddi yaşıyoruz sütüm tazyikli geliyordu elimle önden sağıyorum artık tazyik durumunh düzelttim ama meme reddi olayı düzelmedi çok istiyorum beni emmesini sütüm olmasa asla üzülmem ama sütüm varken bu kadar inatlaşması üzüyor beni