Bgun 4 ay aşısı olduk şuan bebek uyuyor ateşi 37.8 oldu uyandırıp şurup vermelimıyımm
aryabebek473_ verin bir çay kaşığı kadar 38 üstünü ateş kabul ediyorlar korkmayın
Korkmaya başladım :((((