Kızlar benim 2 aylık bebeğim var. Bizler 2. Bir çocuk düşünmüyoruz şuanlık. Ben deri altı implanta taktım kafayı araştırıyorum sürekli ama iştah açtığı ve aşırı kilo aldırdıgı yazıyor. Sizin implant hakkında yorumlarınızı merak ediyorumç. Eger fikrim değişirse muhtemelen hap ya da igne düşünücem ama duydugum ve de gördügüm kadarıyla igne de kilo yapıyor. Haplar nasıl ( emzirenlee için olan)peki kullanan oldumu. İnanın kilo önemli benim için görünüşümden daha çok saglıgım için o yüzden kilo yapar yapmaz onu merak ediyorum.🙂