anneto Hangi model kullandınız acaba.. çok daralıyorum korse kullanırken ama artık göbeğin gitmesi için mecburum yoksa kalıcak gibi
anneto iyianneolmayolunda ben ondan aldım baleni hemen yamuldu felan hiç memnun kalmadım şimdi başka korse arayışına girdim
merikko Medikale gidin ve diyin ki sezaryen sonrası cırtlı korse istiyorum ve onu takın çok memnun kalacaksınız
afrakevser Bende sezerya oldum tam bilmiyordum ne yapacağımı takınca canım aciyordu o yüzden takmadım pişmanım siz pişman olmadan ben söyleyeyim kesinlikle ne olursa olsun takın yazma bile sarsaniz faydası var