atse Kızlar merhaba. Doğum yapalı 50 gün oldu lohusa kanamam bitmedi. Normal mi değil mi bilemedim doktora yazdım 10 gün daha bekle dedi ama çok uzun geldi bana bu süreç. Sizlerin kaç gün sürmüştü kanamanız? bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz
civciv53 atse 83 gün sürdü 🤣 serklajlı gebeydim doktorum 6 aya kadar normal dedi. Zaten kanamam serkalj dikişimin olduğu yerden geliyordu sonra kesildi çok şükür
busra200120 aryabebek473_ benimki 65 gün sürdü 1 hafta kesildi 75. Gün tekrar oldu iki gündür tekrar kesildi. 15inde randevum var bakalım ne çıkacak bende merak ediyorum neden bu kadar uzun sürdü