Oğlum 10 ay 25 günlük son 1 haftadır ısırıyor tepki vermiyorum hemen bırakıyorum ısırdığında veya uyarmaya çalışıyorum ama yok artık sütyenime kadar kan oldu emzirmek zulüm gibi gelmeye başladı ha ısırdı ha ısıracak korkusuyla 😢😖 hayır dişleri de yemin ediyorum jilet gibi artık kanadı göğsümün ucu ve 1 günde ard arda 3 kez ısırdı kanadı vs o kadar canım yanıyor ki ağladım yarım saat sızlamasından o derece bi acı yani yaşayan bilir şu an kolumu bile kaldırırken sızlıyor acıyor 😣 bu durumu yaşayan ve atlatan var mı ? Neler yaptınız nasıl atlattınız ?