Atak dönemimi bilmiyorum ama artık gece uyanmalarında azalma olsun istiyorum sürekli memeye düşkünlük sütüm çok yok fakat durum bu gece 6-7 defa kalktığı oluyor acaba odamdamı bir sorun var havasından mı böyle anlamıyorum siz de bu şekilde yaşıyor musunuz