8 ay 16 günlük
2 gecedir aniden çığlık atarak uyanıyor, kendini sıkıyor, içli içli ağlıyor, gözlerinden yaş geliyor içim eridi bitti şu saatte
Sakinleşmedi asla, kucağa aldım hopladık zıpladık öptük nafile, ışığı açtık tavşanıyla oynadık tetagil verdim belki diştir diye
Diş mi emin değilim, alt içi çıktı şu ana kadar
3 gündür çırpılmış yumurta veriyorum farklı olarak daha önce beyazını vermemiştim
Sizce nedir bu? Atak mı? Diş mi? Bağırsak tepkili alerji falan mı?