ayse17 çok geçmiş olsun size de. Ben de dayanamayıp majezik içtim dün gece ama inanır mısınız en etkili ağrı kesici dediğimiz majezik bile bir işe yaramadı. Ağrıdan uyuyamadım, sabaha karşı bayıldım ağrıyla artık. Sabah randevum vardı kanal tedavisi oldum şu an iyiyim. Bebeğimi majezik içtiğimden beri de emzirmiyorum zaten 1 yaşında ek gıda alıyor diye içim rahat ama yine de insan emzirme konusunda duygusal oluyor. Kanal tedavisinden sonra mecbur antibiyotik kullanmaya başladım ben de bugün. Doktor emzirebilirsin sıkıntı olmaz dedi. Sizin diş için ne dedi doktor tedavisini ne zaman olacaksınız