Merhabalar 14 aylık bebeğim meme kesme ve oda ayrımı yapmak istiyorum ama nasıl olacak hiç bir fikrim yok yemek yedirmeye çalışıyorm ama o sürekli mama mama diye emmek istiyor oda ayrımı konusunda da aynı odada beşiğinde bile olsa yatağa illa yanıma gelip memeyle uyumak istiyor siz ne yol izlediniz ve nasıl davranmalıyım çünkü bazen sabrımı cidden zorluyor 😅 sağolsun üzerek de bıraktırmak yada odasını ayırmak istemiyorum …