Oglum iki yaşında hala emiyo ve bende bıraktırmak istiyorum denedim gecen hafta yaslarda uyku düzenimiz bozuldu oglum cok hırçınlaştı o yüzden geceleri emzirmeye devam ediyorum mecbur gündüz kandırıyorum bi şekilde nasıl bıraktıracagız kızlar yardmcı olacak var mıdır acaba ya