Kızlar yeni doğum yaptım ilkokul birinci sınıfa başlayan r oğlum daha var o kadar yoruluyorum ki pertim çıkıyor resmen buna ek lohusayken kaynanamın yaşattıkları çocukların hastalıkları derken…. Yüksek tansiyon oldu bende yaşayan var mı stres ve yorgunla bağlı bu yaşta tansıyon ilaçları kullanmak istemiyorum 😔