Peki arkadaşlar alerji ya da isilik olmuşsa önlem alırsam tadımlar yapıyordum birkaç gün ara vereyim. İsilikse sıcak olayına dikkat edeyim sık banyo yaptırmak gerekiyor sanırım onun için başka yapılması gerek. Bir şey var mi? ne kadar sürede geçer? Yoksa doktora götürüp İlaç mı verirler? Gerek var mo doktora?