Geçen gün filtreyi yıkadığımı unuttum makinayı çalıştırdım, ve bildirim geldi ya filtre ıslak yada tıkalı diye sonra aklıma geldi içinde olmadığı emme gücü azalacaktır diyodu bu yüzden
Filtreyi kuruttum taktım ama hâlâ makinanın o sesi eski sesi değil çekmiyor gibi zorlanıyor nasıl düzeltebilirim
Birde sistemde bakım uyarısı veriyor ya yedek parçalarıyla değiştiriyormusunuz benim 1 yıl olacak ama hiç değiştirmedim