almila2024 Resmi olmadan bir isim daha eklemek istiyorum olur mu acaba kulağına mı okumamız gerekiyor bilgisi olan var mı? (9 aylık)
meliiii almila2024 biz ismini okuduk kulağına ama sizin gibi bir isim daha düşünüyoruz yine okusak olur mu ki
kurabiyevarsimitvar Ay ben de tek isim kattım 1 tane daha katmak istedim 2 ilimli kişiye sordum ikiside olur dedi ama daha katmadık lxmemqspwşsl
almila2024 kurabiyevarsimitvar bende aynı seyi düşündüm ya aslında gizli bir ismi olması da iyi oluyormuş diye duymuştum resmi olmasa da bir ismi daha olabilir diye düşündüm 🙈
almila2024 kurabiyevarsimitvar resmi olmayacak ama sadece kulağına okuyacağız tabi kullanmak isterse kullanır yine de