23 aylık bebeğim var 1 yaşından beri aşırı hareketli aklı fikri hep yaramazlikta. O zamanlardan beri kendine dokunulmasini sevmiyor. Sadece babası ben anneanne babaanne gibi yakınlar hariç. Yani parkta çocuklar elini tutmak falan istiyorlar ama o elini çekiyor asla vermiyor. Bugün oyun alanındada 3 yaşında bi çocuk sarılmak istemiş bebeğim no no diye onu ittirmis. Gurbette yaşıyoruz sadece birkaç arkadaş ortamımız var o yüzden çocuk öyle sıktırarak sevilme falan görmedi acaba ondan kaynaklı mi sevmiyor. Mesela kızıma sarılan çocukta herkesle temas etmeyi çok severmiş anneside ondan şikayetçi. Yani aklıma takılıyor bazen. Ama bizi öpüyor sarılıyor.