Bebeğim 20 aylık iki ay önce akut bronşit geçirdi serviste yattık. Son üç dört gündür aşırı öksürüğü var tekrar bronşitten korkup bu sabah hastaneye götürdüm birde hızlı nefes alıp veriyordu,çocuk doktoru ilaç yanlısı bir doktor değilmiş etraftan duyduğum kadarıyla,ciğerlerini dinledi normal olduğunu söyledi ventolin buhar antibiyotik vs yazmadı nefes alışverişi daha çok hızlanırsa getir onun haricinde sadece burun yıkaması yap dedi. Şimdi hiçbişey kullanmadan bu öksürük geçer mi diye merak ediyorum bide nefes alışverişi çok hızlı ne yapacağımı şaşırdım doktorun dediğini yapıp beklesem mi yarın tekrar mı götürsem bana akıl verin lütfen