[silindi] gece koymamda bende besigi var ama ordan alıp besigine katınca uyanır hemen sepet besik bizimki oda sallamalı ama uyumuyor ole icinde illa ayak istyor benimde dermanım kalmadi saatlerce ayağımın ustunde kalır kaldrdgm an uyanir geceleri bile çoğunlukla ayagimda yatar bende ole yatarm🙄😊