Herşeyden önce bi kendinizi dinleyin benim sizd ilk tavsiyem bu..Henen şunu yap hemen bunu yap gibi tavsiye adı altında ki emir cümlelerini okuma bile..Bi kere herşeyden ama herşeyden önce bi kadının kendi isteğiyle emzirmeme hakkı isteği olabilir bu seni kötü anne yapmaz..Bebeğinin sütten önce iyi hisseden mutlu bi anneye ihtiyacı var..Lohusalık zaten çok zor bi süreç ve herkes farklı şekillerde yaşıyo belliki zorlanmışsın..Kayınvaliden mama takviyesi yapalım dediyse belki de sütün çok yogun olmayabilirdi yani mama baslayarak cok kötü bişey yapmıssın diyenlere aldırış etme..Benimde bebeğim 2 aylık hem emiyo hemde mama veriyoruz..Bebeğim yogun bakımda kaldı vs haliyle mecbur mama basladık zaten sütümde aşırı çok diil..Emsin diye elimden geleni yapıyorum ama bi noktada bırakırsa da canı sagolsun..Doktorumuzla beraber mamayı azaltmayı denedik doymıyo ve çok ağlıyo mecburen veriyoruz mama önemli olan saglıklı bi şekilde doyması ve huzurlu olması..Sütün artsın diye sağabilirsin ,solgar süt arttırıcı ve bestlak damla kullanabilirsin bestlak çok arttırıyo gercekten,beslenmene dikkat edebilirsin..Her öğün mama takviyesi yapılan bebeği kaşık biberonla beslemek çok zor..Bunların dısındada önce kendini dinle iyi hissetmeye calıs kendini suçlama hiç bişey için zorlama emzirmemek seni asla kötü anne yapmaz şuan bebeğin sütten çok sevgine şefkatine kokuna ihtiyaç duyuyo bunu unutma..Herkese kulaklarını kapat yavruna sarıl keyfine bak..sevgiler güzel anne❤️