mineksu incikooo annemlerde bayramoğlu adada yaşıyolar.Kaç gündür kesik doğalgaz.Ufoyla ısınıyolar.Gidicektim ama kızım üşür diye gidemedim.İnşallah biran önce hallolur
incikooo mineksu inşallah yaa bende yeni doğan bebegm var ayrıca 7 yaşında kızım var ev desen buz ztn çocukla yemek yapmak zor smdı Ocak yok vs daha zor oldu 🥲 ıstanbula akrabama geldik 😞