Ben kullanıyorum. Arkadaşım yarım Şişe vermişti şimdi 2. Yi kendim aldım.
Bebeğimin ayaklarına ve göğsüne sürüyorum.
Masajdan kısa süre sonra hemen gazını yapıyor rahatlatıyor. Son 2-3 günde çok gazlı günler geçiriyor. Her alt açmada masaj yapıyorum hem de ayaklara yapılan masaj bağırsak çalıştırıcı olduğu için kaka ve gaz süreci hızlanıyor. Bence alınmalı ve günlük rutine eklenmeli