ecrinbebe Kızlar ben iki sene üst üste hamile kaldım iki sene tutamadım orucumu her sene tutardım hamileikten olmadı ben bunu şimdi tutsam olurmu acaba tam bigisi olan var mı
Snp57asel ecrinbebe bende 2 sene tutamadım şimdi de tutamıyorum emziriyorum ve çok çabuk acıkıyorum inşallah nasip olursa bu sene istiyorum tutmak da bakalım nasıl olacak gündüzleri biseu değil de geceleri çok sık emiyor
Melike06666 ecrinbebe olur tabi zaten tutmak zorundasınız onlar üzerinizde borç ister zamana yayıp tutun ister bi anda tutun bu size kalmış
ecrinbebe Nrcnkrmn evet sonradan tutuluyor peki bu genede eksik olmuyor deyilmi yani sevabı aynı mı oluyor onu merak ediyorum
kurabiyevarsimitvar ecrinbebe tabi ki aynı sevap gülüm💖 ne kadar sevap dozunu Allah bilir fakat Ramazan ayında zaruri olarak tutamıyoruz keyfi değil o yüzden onun yerine geçiyor. Benimde 28 günüm var.🥹
zeynepyusufaslan ecrinbebe borçlar kalıyor evet ben de geçen yıl gebelikten tutamadım tansiyondan dolayı bu yıl da emziriyorum ama hem meme hem mama gidiyoruz 3 aylara da girmişken 1 ay borcumu kapatmak sonra gücüm olursa da diğer senelerden borçlarımı kapatmak istiyorum
annediyebiri ecrinbebe tutulur ben şimdi tutuyorum bayağı borcum vardı hesapladım kimisi aynı sene tutulması gerek diyorlar ama ben bilmiyordum rabbim affetsin hamilelik emzirme olunca aynı sene içinde tutulmayabiliyor
ellerimt0mbikt0mbik ecrinbebe Ben gebelikte tutamadığım orucuma inşallah Çarşamba uç aylar vesilesi ile başlayacağım.Neden olmasın ,hem günler kısa,hem sevap ayları.Bir taşla binbeş yüz kuş 😊
kurabiyevarsimitvar ecrinbebe ay inşallah tam da bizim bebenin diş dönemi başım gözüm dönüyor daha fazla ertelemek de istemiyorum ama Ramazan gelmeden bitirebilsek mükemmel olacak🫠
ecrinbebe kurabiyevarsimitvar evet ben 3 ayları tutmaya başladığımız zaman tutacam birakmıcam bu sabah mi kalacaz üç aylara