Iyi aksamlar hanimlar. Bugun melegimin,nihan imin dogum gunu. Iyiki dogmus iyiki vermis rabbim o guzel gozleri bana. Ojun o cennet kokusunu iyiki doldurmus cigerlerime. Boyle guzel bi gunde biz yine hastanedeyiz. Bu sefer durumu ilkine gore daha iyi. Son gecirdigi influenza sonrasinda yeniden bi gucsuzluk yasadi daha hizli toparlansin diye 2 gun ilac verecekler.. durumu kotu degil ama boyle bi gunu hastanede gecirmek uzdu acikcasi. Abisi ablasi ile burda mum uflicek birazdan.. biz ne kadar uzulsek de o anlamaz nasilsa sevinir minigim..
Rabbime sonsuz sukur guluusnu nasip ettigi icin.. tum yavrularimiza musmutlu yillar versin insallah. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻