Arkadaşlar benim ortaokul döneminden itibaren mide bağırsak problemlerim var bunun için çok doktora gittim gastrit diyip aynı ilaçları verip yolladılar hiçbirinden sonuç alamadım. Bir kere araştırma hastanesinde çölyaktan şüphelenildi bunun için test yapıldı ama çölyak çıkmadı. beni en rahatsız eden, karın şişliği. Şuan evet kilo fazlalığım var haliyle göbeğim var ama bu öyle bir göbek değil göğüsün altından başlayan bir şişlik. Resmen hamile gibiyim . Kilo problemim olmadığı zamanlarda da hep vardı . yani 53 54 kilo olduğum zamanlarda bile dümdüz değildi hiçbir zaman karnım . Şuanda kilo fazlalığımda var şişlikte gittikçe arttı iyice rahatsız olmaya başladım . Bu tarz problem yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlendi ? Ne gibi bir tedavi uygulandı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim