1.5 aylık bi oğlum var zaman zaman sizin gibi hissediyorum eski dilara olamayacağım için stresleip kendimi kötü düşüncelere itiyorum zor bu bebek oğlum gazlı benden başka mimsede durmayan uyumayan bi çocuk eski hallerimi özleyip o zamanlara asla dönmeyecek olma gerçeği bazen beni olmadığım bi hale getiriyor sizi çok iyi anlıyorum ama sabır bakın 1yasjna girmiş nerdeyse geçmez gibi gelen hersey geçiyor