Hergun post açıyorum. Yoruldum allahim kimsesizlik nekadr zor Zart zurt boş yorumlar yapmayın lütfen
Emmesi çok azaldı sarılık vardı 12den 4 e düştü yine yükseliş olur mu acaba geçen hafta çok iyidi kg yarın ebe gel bakalım dedi
Ağladığında Verjyorum memeyi ama 1 dkk emiyor Yutkunma bakıyorum az Şaşırdım kaldım zaten akşam 9dan gece 3e kadr uyumuyor Emmiyor Kafamı vurcam duvarlara bir evladım daha var Lütfen güzel şeyler duymak ve Yorum yaparmisiniz