selinkumsal10 En son 19.00 de 100 cc mama verdim hepsini bitirdi saat 22.00 gibi de uykuya geçti hala uyanmadı 2 buçuk aylık bu arada. Uyandırarak emzirmeyi denedim itiyor ağzında tutuyor sadece çekmiyor en son besleneli de epey oluyor ne yapsam bilemedim
Tutaste_ selinkumsal10 doktora sormuştum ben ıyı beslendıgı ıcın uyur demıstı uyandırma demıstı sız bilirsiniz ama yinede
hazal_karaca selinkumsal10 acıktığında uyanır şimdi zorlasanızda almaz zaten veya kendizine kahve yapın oturun uyanacaktır 😬😂
AnnaGloria Bir saat daha bekleyin isterseniz uyanmazsa uyandırırsınız benim bebeğim kılo alımına dikkat etmemiz gerektiğini söylemişti doktor o yüzden uc saate bir beslenme yapıyorduk
Kontes0011 Ben uyandırmıyordum bi kere gece uykusunu 8 saat yaptı. Başka da görmedim zaten şuan 3,5 aylık zor uyutuyorum. Acıkınca uyanır. Kilo alımı sıkıntı değilse tabi
kevseryakar924 Ben sormuştum 3 saat uyuması ideal eğer 3 saati geçerse uyandırın demişti zaten acıkınca kendi uyaniyo
ana0105 selinkumsal10 benim kızım da 2.5 aylık 4 saati geçiyor bazen uyanmazsa kendiliğinden uyandırmıyorum ben uyandırmayın diyor doktorlar zaten uyku düzeni oturtma açısından , yenidoğan değil artık çünkü 2 saate bir uyandırıp beslensin