selinkumsal10 Her emzirme sonrası 60 ml başlayın,zaten bebeğiniz sizi yönlendirir,mesela bibeeonu tam bitirip boş emmeye devam ediyosa 30 daha yapın yok dibinde bırakıyosa 60 yeterli demektir..Deneyerek bulucaksınız,azla başlayın birden cok yüklenmeyin..Bide öğünden öğüne değişir mesela uyuyup dinlendiğiniz için gece ve sabah daha çok süt olur ozaman daha az mama ister 30 yapabilirsiniz şeklinde..