bisusbe_ valla öyle. Asgari ücret artıyor kiralar onuda geçiyor. Hep diyorum evi güzel yeni olan çevresi iyi olan istesin. Ama merkezi konum olmayıp, bin tane kiracı geçmiş, yıl olarak eskimiş evlerine istemesinler. Ev sahipleri bunu anlamıyor birviriyle yarışıyor. İnşallah gönlünüzce olur her şey, iyi insanlar çıkarsın karşınıza 🌸