firdevsdila tarama testi sonucum yüksek riskli çıktığı için amniyosentez önerildi ve yaptırdım. Evet düşük vb riskleri olan bir işlem ama ben hamileliğin sonuna kadar acabalarla kendime zehir etmek istemedim, öğreneyim kendimi ona göre hazırlayayım istedim ve yaptırdım. Çok şükür ki temiz çıktı, oğlum 2 aylık şu anda. İnşallah size de tertemiz sonuçlar almak nasip olsun🙏🏻