Kızlar mayıs ayında sezaryen oldum kaç ay geçti ama benim dikişim hala çok belirgin benim gibi olan var mı ? Yani yapan doktora da sonra gitmedim açıkçası kendisi doğum iznine falan çıktı zaten ama bu böyle kaybolmayacak mı acaba doktorum da estetik dikiş yapan biriydi hiç aklıma gelmedi nasıl dikiş yaptığını sormak normali bu sandım ama çevremde dikişi kaybolan çok kişide var