Kuzenim oyun grubu ya da atolyeler yapabilecegi cocuklara yonelik bir cafe acmak istiyor. Sizce mantıklı mi? Sanki artık her yer adım basi bu tarz yerler var gibi geliyor belki de algida seçicilik benimki. Sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Bos bir dükkanıniz olsa ne is yapardiniz