Bende şuan ücretsiz izindeyim annemin sağlık sebebiyle 15inde başlayacağım. Genel olarak ilerliyor merak etmeyin. Akşamdan ertesi gün yemek hazırlığını yapıyorum. Mümkün olan yemeklerde oğlum uyuduğunda soğana kadar doğrayıp saklama kabına koyuyordum. O soğan bile kavrulana kadar bulaşık mak boşaltıyordum. Çamaşırları filan geceden atardım. Komuşular rahatsız olmasın diye de sabah da programlardım 6 saat sonra çalışsın diye. Haftasonu rahat geçirmek için cumadan mutfağı, banyoyu filan dip köşe temizlerdim. Cmt filan hemen siler süpürürdüm gibi gibi