havvadrkt Sezaryen doğum yapalı 3 buçuk ay oldu artık diyet spor bir şeyler yapmam lazım. Hamileyken 26 kilo almıştım 15 kilosu kaldı. Sezeryan sonrası spora ne zaman başladınız ?
snaaa havvadrkt ben 40 ım çıktıktan sonra başlamıştım tabiki çok zorlamadan. Ama öncesinde doğum doktorum iç ve dış dikişlerimi kontrol etmişti onun onayını almıştım. Tedirginseniz yürüyüş, koşu tarzında başlayabilirsiniz
Premseskolar havvadrkt 4.ayındn itibaren baslayabilirsn karın kısmını bir anda zorlama yvas yvas karın hareketleri de yapabilirsin
havvadrkt Biraz daha bekleyeyim o zaman yürüyüş de yapamıyorum ki havalar soğuk bebişi bırakıp çıkılmıyorda