Halista Alya282019 ben inoks değil de cam olarak gri aldım hatta grion diye geçiyor internet sitesinde var beko nun leke konusunda çok memnunum iz kalmıyor hiç çok rahat :)
Deniz-22 Balliturta merhaba üzerinden baya geçmiş yorumunuzun ama belki görürsünüz acaba laniva fırın kapağını nasıl çıkarıyorsunuz temizlemek için netteki videolar gibi denedim olmuyor