Kızlar 4 aylık bir bebeğim var nasıl uykuya geçişte çok zorlanıyorum sürekli hem emip hem kucakta gezmek istiyor sadece gezmek değil zıplayarak gezmek 7 kilo çocuk kolum kanadım kırılıyor gerçekten 1 saat geziyoruz öyle uykuya dalıyor öncesinde ben duş aldırıyorum masaj yapıyorum oyun oynuyorum hikaye okuyorum şarkı söylüyorum ninni söylüyorum iyice yoruluyor tamam uykuya hazır artık diyorum emzirmeye başlayınca çığlığı basıyor kucakta gezerek emziriyorum öyle bir saat sonra uykuya dalıyor ama hiç halim kalmıyor eşimin evde olduğu günler eşim kanguruya alıyor gezdiriyor baya yoruluyor hâli kalmıyor ben emzirince uyuyor ama hem kanguruda o kadar fazla kalması zararlı hemde eşim sürekli nöbete gidiyor ben o kadar uzun süre kanguruda gezdiremem hangi yöntem daha doğru bilmiyorum bir çok şey deniyorum zaten gece boyu emerek uyuyor asla rahatça uyuyamıyorum birde gece uykusundan önce yoruluyorum