A dostlar gerçekten yıldım tükendim bittim kuzum 3 ay 19 günlük gündüz uykusu denen şey sıfır zaten zor bela uykuya geçiyor uykusu olduğu halde uyumuyor uyusa da 10 dk ne zaman bitecek bu çile hepsi mi böyle anlamadım resmen sabah olmasın istiyorum 😭 artık başka şeyler aramaya başladım altında neden uyumuyor anlamıyorum? Bu aylarda uyuması gerekirken bizimkisi hiç uyumuyor ben bu ayların da tadını cıkaramayacaksam ne zaman cıkarıcam. Ne gazı biter zaten kolikti ne reflüsü biter ne de uyku problemi 🙄😔😔😔