Mucizemsensin Kızlar 11 günlük bebegim var meme ucum olmadığı için emmedi bebegim mama verdik sarılık olmasın diye ve biberonla şimdi daha da esirgemiyorum memeyi görünce çok kötü ağlıyor sağıyorum ama çok zor geliyor bu durum sütüm de çok değil ne yapacam bilmiyorum biberondan hızlı aktığı için memeyinistemiyo ve herkes daha emmez diyor sizce daha emer mi yada böyle olanlar ne yaptı bana yardımcı olur musunuz😥
Laayla Mucizemsensin silikon göğüs ucu ve meme ucu çıkaran pompa tavsiye ediyorum umudunu yitirme elbet başaracaksın
hilalenes25 Mucizemsensin canınızı sıkmayın benim bebeğim 15 gün emmedi her emzirmeye çalıştığımda ağlıyordu sütümü sağıp veriyodum ve mamada veriyodum ama hiç pes etmedim hep denedim emzirmeyi 15 gün sonunda bi gün aniden tuttu inşallah sizinkide tutar bi an önce 😊
1807symalml Mucizemsensin koca karı şaflarına inanma ve zorla agzına tık memeyı aglasa bıle . Ama yanlıs yapmıssın keske mama vermeseydın cunku sarılıgı anne sütü gıderıyo mama degıl .
Tahres Sakın pes etme. Benim de meme ucum içindeydi şimdi dana gb bişey oldu. Silikon göğüs ucu dene. Ve gep emzir bebeğini. Sakın pes etme. Bazen meme sakinleştiricidir. Sadece acıkma olarak dğşünme
Mucizemsensin Tahres denedim ama ağzı çok küçük geliyor bisey gelm3dogi için pes ediyor en fazla 2 tane çekiyor sonra ağlamaya basliyir
Mucizemsensin Laayla den3dim bunları ve gün geçtikçe daha da itiyor mememi biberon kolayına geliyor galiba
Dmt-01 Mucizemsensin göbeği düştümü ben doğum yaptıktan sonra eve hemşire gelmişti emzirme eğitimi vermek için bir hafta sonra gelmişti tabi yoğunluktan dolayı ancak gelebilmiş sütüm gelmediği için mama vermiştik ve biberonla hemen biberona alışmıştı kızım hemşire farketti alıştığını ve birlikte banyo yapın resestlensin bebek dedi biberonu unuturmuş ozaman suyun altında anne karnındaki pozisyonda tutmanız gerekiyormuş daha çok küçük belki faydası olur ben kırkımız çıktıktan sonra banyo yapmayı denedim ama olmadı bizimki banyodayken tuttu memeyide çıkınca tutmadı küçük olduğu için deneyin bi bence
Srp94 Mucizemsensin meme ucu çıkaran aletlere bakın internetten ve pes etmeyin, sürekli memenizi verip hatırlatın ona, zorlada olsa bikaç damla bile gitse ağzına oda bir şifadır, inşallah alır memenizi.
akrky Mucizemsensin biberonu bırakın kaşıkla verin yavaş yavaş ya da kaşık biberonla verin öyle çok zorlandığı için emiyor çocuklar meme daha kolay geliyor vazgeçmeyin
merveeker Mucizemsensin ben de aynıydım sütümü sağıp biberonla veriyordum aynı zamanda silikon ucla emzirmeyi deniyordum sürekli. Emzirme danışmanı bile gelmişti eve. Açken memeyi vermemek gerekirmiş sinirli olduğu için memeyi tutamayınca daha da sinirleniyor çünkü. Biberonu hayatimizdan tamamen cikardik. Önce biraz sütümü sagip şırıngayla veriyordum biraz sakinleşiyor karnı tam doymuyor ama. Sonra memeyi teklif ediyordum 2-3 çekse bile kar. Sonra tekrar şırıngayla süt verip karnını doyuruyordum. Boyle boyle şırınga olayını kaldırdım. Silikon uçla emziriyorum hala ama şükürler olsun ki emiyor sen de dene bu yöntemi..
merveeker Mucizemsensin wee kullanıyorum çok memnunum canım. Ama aventin küçük boyu da varmış onu deneyebilirsin büyük geldiyse
Elif-ecre Ben de aynısını yaşadım, emzirme danışmanı çağırdım öyle çözdük durumu. Önce avent silikon uçla tuttu, sonra ben silikonu da bıraktırdım