Asilahmet gamzeelz 3 çocuğum var klimalı evim yaz kış ara vermeksizin kullanıyoruz ister istemez tabiki hastalık oluyor ama alışıyorlar bir süre sonra bizde ilk kullandığımız zamanlar çok zorlandık
gamzeelz Asilahmet hangi derecede kullanıyorsunuz hava nemlendirici kullandınız mı onu nasıl ayarlıyoruz
Asilahmet gamzeelz hava nemlendirici kullanmadım hiç yaş kış klimanın havasını yukarıya ayarlarız 27 derecede kullanıyoruz şuan
ikiprensesbebiss gamzeelz klimamız bozuldu maalesef kullanamıyoruz … ama yenidoğan döneminde hava nemlendiricisi kullanmıştık
gamzeelz ikiprensesbebiss klimanın çalıştığı yerde mi tuttunuz yoksa bebeğin kaldığı Odada mı nemlendiriciyi kullandınız
gamzeelz ecrinbebe kızımı klimalı oda da tutmayacağım zaten de nemlendiriciyi klimalı oda da mı kullanayım yoksa bebeğin olduğu oda da mı
deniz4848 Bizde odada klima kullanıyoruz bebeğimin burnu çok tıkanıyordu klima açıksa nemlendirici de kullanın dedi doktor. Hava temizleyicimiz vardı nemlendirici de aldım. Bol bol havalandırıyorum. başka bir zararını görmedik
gamzeelz deniz4848 hava temizleyici yeterli olmuyor mu tabiki havalandırmak önemli ama ona göre alacağım da onun için soruyorum
deniz4848 gamzeelz hava temizleyici çok işe yarıyor iyi ki almışım bebekten önce de kullanıyorduk evimiz çok toz aldığı için. Xiaomi kullanıyorum ben çok memnunum
momofmychildren gamzeelz kızım ağustos bebeği doğduğundan beri klimada 🙃 Şu an 5 aylık gece oda sıcaklığı 21-22 derece ııyku tulumu giydiriyorum gündüz de zıbın + tulum duruma göre yelek
sadiyekrn7 gamzeelz Antalya da yaşıyoruz yaz kış klima kullanıyoruz yüzüne gelmesin diye aparat aldık hiç de bir şey olmuyor ev klimalı diye başka yere niye gittin ki bebeğin ufacık kalabalık yerlerden özellikle kış ayında uzak dur bence
sadiyekrn7 gamzeelz elektrikli sobalar var ama bu eski tip olanlardan değil fakirin gri bölmeli odanın ısının sabit tutuyor hem de havayı kurutmuyor alabilirsen tavsiye ederim sürekli klima çalışması da rahatsız edebilir
CaganikoFernandez gamzeelz gündüz 23 gece 20 derecede çünkü bebekler serin ortamda daha iyi uyuyorlar ve ne xaman zaman 22 falan yapsam üstü ince olsa da terliyor oğlum 20 ideal geliyor bize
yagizinannesi0606 gamzeelz zibin kulitlu çorap üstüne pijama yorgan örtüyorum üstüne gunduzde normal kıyafet birde yelek giydiriyorum bizim klimamiz güzel isitiyor 30 a kadar derecesi var gece 26 da güzel oluyor 25 te çok kapanip açılıyor anlamı kalmıyor 26 ile ben batanniye ve kısa koluyla yatıyorum