7 aylık bebeğim ve son 1 haftadır gözünde hafif bı kayma fark etik, bugün doktora götürdük ve iki gözünde de kayma olduğunu söyledi.
Fakat bebeklerde sık görüldüğünü ve geçebileceğini söyledi eğer geçmez ve yoğunlaşırsa getirin o zaman müdahale edelim dedi tedavisinin de ameliyat olduğunu söyledi.
Aranızdan bu durumu yaşayan var mı 🥺ilk çocuğum olduğu için biraz panik içindeyim neyden olduğunu da hiç bilmiyoruz.
Yardımcı olursanız sevinirim 💕