Bebegim 50 gunluk doğduğundada pek emen bir bebek değildi. Hemsire artik beli tutuluyodu tutturmak icin keza eve geldim aç ama tutmuyordu kendini doyurmuyordu, sonra sarılık olmaya basladi. Mama verdim philipsim biberonuyla.biraz ona güvendim cook pismanim.’keske kasıkla verseydim.sarılık araya girince sütümde az olunca biberonla mamayı dayadım. Emzirmeyide denedim silikonla vb ama asla memeyi bosaltmiyo ya uyuyo yada ıkı emıp cıglık cıglıga bagiriyodu, gögüslerim dolu oldugu süt aktigi zaman bile, tutmuyordu. Biberon ariyo gögsümde, bende daha fazla sütüm azalmasin diye sağmaya calisiyorum ama yinede sütüm az cikiyo o yüzden mamada veriyorum. İlk hepsinden önce meme teklif ediyorum ama öyle aç açına yatabiliyo yemeden. İnsanlar sürekli emmiyormu, emzir pes etme, emmesi lazim daha cok kücük, bagın öyle olusur, emmesi en güzel sey, uğraşmiyosun, emzirsene annesi , mama cok kötü? Mama verme. Mamayı kes. Şöyle yap emer
Dedikie delleniyorum.’ayakta yatarak her sekilde demiyorum zaten.
Sütüm artmasi icin neler yapiyorum bi bilsenüz gece ilk memeyi emzirmeye calisip emmeyince bi yandan 40’dk meme sağip 60’ml süt icin. Bi yandan mama hazirlayip aç kalmasin diye uğraşip duruyorum.
Kürler, dutlar, bestlaklar, maltlar, danismanliklar 2’daatte bir ponpalamalar neler yapiyorum anlatamam ama insanlar sanki rahata konuyormusum gibi davraniyo. Halbuki suan benim icin bu cok daha zor, kendimi sucluyorum böyle olunca, benim gibi olup bunu aşan var mı masil aştınız lütfen söyleyin.