Serifealya Kızlar bisey soracaktım aranızda kimyasal gebelik geçiren oldumu ne kadar süre içinde hamile kaldınız?
Birkizannesi123 Serifealya ben geçirdim regl oldum işte o ara bı kaç kere kan baktirdim degerim iyce sıfıra indi doktorum zaten hemen hamile kalabilirsin demişti diğer ayı tekrardan hamile kalmıştım 3 yasında kızım 🥰
2124 Serifealya Aksine hemen oluyo ben değil ama çevremde bıkac arkadaşım kimyasal gebelikten hemen sonra hamile kaldılar
Serifealya iremosa ay inşallah benim de hemen olur mübarek günlere giriyoruz dualarınızda bana da yer verin inşallah